FAQ nieuwe formules 2024

Vernieuwingen brengen ongetwijfeld vragen met zich mee. Dat begrijpen we maar al te goed. 

Wat verandert er bij Personal. Sportpraktijk in 2024? We beantwoorden de meest voorkomende vragen in een handig overzicht:

Wat als ik een sessie annuleer of een sessie geannuleerd wordt?

  • Annulaties vanwege het cliënteel zijn gebonden aan de 24u-regel.
  • Annulaties vanwege het personeel zijn vaak uit overmacht. Deze credit recupereer je in jouw account. 

Wat als ik maar sporadisch naar de gym kom of naar de groepslessen?

  • In het geval dat je maar sporadisch komt raden we jou aan om een beurtenkaart (10x) of drop-in sessie (1x) te nemen.
  • Met een beurtenkaart of drop-in sessie heb je toegang tot de gym en groepslessen.

Hoe krijg ik toegang tot de gym of groepslessen?

  • Eerst en vooral moet je een account hebben in ons systeem. 
  • Met jouw account kan je inloggen op de Personal. Sportpraktijk app. 
  • In de app kan je jouw groepsles of gym sessie boeken (enkel mogelijk op afspraak!)
  • In de app kan je een persoonlijke QR code vinden.
  • Deze QR code scan je aan de balie op het moment van jouw afspraak.

Kan ik me douchen na het sporten?

  • Ja, de douches bevinden zich in de kelder van het gebouw. Via de inkomhal ga je één etage naar beneden langs de trap. Je houdt rechts aan beneden. 
  • Er zijn zowel mannen als vrouwen douches beschikbaar.

Hoe boek ik een groepsles?

  • Via de Personal. Sportpraktijk app kan je onder rooster het rooster "Groepslessen" selecteren.
  • Kies op de gewenste dag de gewenste groepsles en schrijf je in.

Hoe boek ik een gym sessie?

  • Via de Personal. Sportpraktijk app kan je onder "rooster" de rooster selecteren "High Performance Gym". Hier kan je jouw sessie inboeken. 
  • Indien je geen abonnement of credits ter beschikking hebt zal het systeem dit aangeven.

Ik combineer verschillende disciplines bij jullie, welke formule neem ik dan best?

  • Alle formules kan je à la carte samenstellen en blijven combineren zoals we steeds deden.
  • Geraak je er zelf niet goed aan uit? Plan dan een gratis adviesgesprek in

Wat als ik voornamelijk naar groepslessen kom maar er niet geraak? Ben ik mijn credit dan kwijt?

  • De credits in een abonnement geven toegang tot de gym en groepslessen. Als je een keertje niet op jouw wekelijkse groepsles geraakt kan je alsnog aansluiten bij een andere groepsles of zelfstandig komen sporten. 
  • Zo geraak je geen waarde kwijt binnen aan abonnement.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

  • Ja, je kan jouw abonnement pauzeren naar aanleiding van bvb. een blessure, vakantie of langdurige ziekte. 

Kan ik met een abonnement deelnemen aan alle groepslessen?

  • Ja, je kan met een abonnement toegang krijgen tot de gym, om zelfstandig jouw oefenprogramma af te werken, en alle groepslessen met uitzondering van Pilates en Mama moves. Dit zijn externe groepslessen met eigen beheer.

Kan ik een jaarlijks factuur krijgen?

  • Wens je een factuur voor het ganse jaar dan kunnen we dat zeker bezorgen aan jou. 
  • Geef dit per mail door aan info@personal-mechelen.be en wij bezorgen jouw het aangepaste factuur.

Wat gebeurd er met mijn credits voor groepslessen of training uit het oude systeem?

  • Alle openstaande credits worden netjes overgezet naar het nieuwe systeem en worden verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x